środa, 7 marca 2012

Po co? na co? dlaczego?

To mój pierwszy Post na tym blogu, co na nim napiszę? Może to kim jestem, po co stworzyłem tego bloga, do jakich czytelników jest skierowany? Ale wiadomo że nikogo to nie obchodzi kim jestem i po co stworzyłem tego bloga. Tak w ogóle nie wiem tez po co przytoczyłem pytanie- „do jakich czytelników jest kierowany”, skoro nie potrafię na to pytanie odpowiedzieć.

A teraz bardziej serio:
Blog jak sama nazwa wskazuje będzie „o wszystkim i o niczym” ale czy „o niczym” to dobre stwierdzenie? Czy to znaczy że czasem wg. nie będę pisał? Lub pozostawię pustkę? I na jakiś czas opuszczę blog? Oczywiście że nie. Ta nazwa ma indywidualny wpływ dla czytelnika. Może podam to na jakimś przykładzie. Czytając różne gazety najpierw zaczyna się selekcja, co nas interesuje a co nie, co chcemy się tak naprawdę dowiedzieć, a co kompletnie nie jest nam potrzebne. Więc jeśli czytamy jakiś interesujący artykuł to myślimy sobie „taak, to jest wszystko co chciałam/em się dowiedzieć i zaspokoiło moją ciekawość” a gdy nie interesujący „nie, jednak nie ma w nim nic co mnie interesuje”. Więc jeśli kogoś chciał wiedzieć to wie dlaczego dałem taką nazwę bloga a nie inną, a może najpierw ją dałem a potem zacząłem myśleć dlaczego akurat to mi przyszło do głowy? yy.. może przejdźmy dalej. A teraz dla tych mniej kumających wytłumaczę to prościej:
  • "o wszystkim"- coś co nas interesuje
  • "o niczym" - coś co nas nie interesuje

Na szczęście każdy jest inny, więc każdy artykuł ma swoich odbiorców. Dlaczego każdy jest inny? Jeśli naprawdę kogoś zainspirowało to pytanie niech sobie przeczyta książkę:
Tytuł: „Każdy inny. O naturze ludzi i niepowtarzalności człowieka”
Autor: Judith Rich Harris
Kraj/Rok: USA 2010
Wydawnictwo: Smak Słowa

Ale oczywiście nie po to piszę ten post żeby podawać wam tytuły jakiś książek, bo i tak większość z was nie ma czasu lub nie lubi czytać książek. Wracając do tematu, kto z was lubi czytać dłuuugie artykuły? Ja też nie. Tym bardziej że połowa z nich to czyste kłamstwo lub plotka która ma na celu tylko i wyłącznie przyciągnięcie czytelnika. Więc po co czytać cały artykuł żeby dowiedzieć się najciekawszych rzeczy które można by było uchwycić w 2,3 zdaniach. I właśnie po to stworzyłem ten blog. Nie będziecie czytać tych zbędnych, rzeczy, ale tylko te najważniejsze i najciekawsze.
Ale i nie tylko będą to informacje ze świata, będę też pisał o sprawach dziwnych, wkurzających, interesujących, przede wszystkim ciekawych i o czymś, czym będę chciał się z wami podzielić.
Jeśli ktoś doczytał tą moją wypowiedź do końca, to łał gratuluję! I jestem pod wrażeniem, dziękuję za uwagę. Zapraszam do czytania moich postów na blogu

Zaczynam już od: 1 kwietnia 2012

Zapraszam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli nie masz żadnych kont z listy, wybierz "anonimowy"