piątek, 6 kwietnia 2012

Pobieraczek to zuo!


Jeśli ktoś nie wie o co dokładnie chodzi, co to jest za portal, jak działa i dlaczego jest niebezpieczny, to wszystko opisuje na końcu tego postu. Bo większość wie „co w trawie piszczy”.

Pobieraczek.pl, co mogę o tym portalu napisać? Nie nabrałem się na to, a może i bym się nabrał, gdyby parę lat temu nie ostrzegł mnie przed tym kolega. Ale w życiu nie przyszło mi do głowy że ten portal utrzyma się na tych oszustwach do dziś! Skąd wiem? Bo natknąłem się na to w sieci ostatnio przypadkiem, i nie mogłem uwierzyć! A jeszcze większe zdziwienie dopadło mnie gdy przeczytałem o tych wszystkich naiwnych ludziach którzy trzęśli się ze strachu po przeczytaniu od nich wiadomości e-mail można by powiedzieć- na poziomie gimnazjum że np. ”płacicie albo idziemy do sądu” albo ”komornik już do ciebie jedzie”. I lecieli do banku nie tracąc tchu, gwałcąc przy tym wszystkie inne prawa na drodze, bo jak najszybciej chcieli dostać się do banku żeby zapłacić im te 100zl! Przecież to jest obłęd jak i kabaret. Jak przeczytałem na jednych z gazet, Hubert Osiński, szef portalu http://Pozywamy-zbiorowo.pl zbiera ludzi którzy chcą przystąpić do walki z pobieraczkiem.pl . Więc jeśli padłeś ofiarą pobieraczka zacznij z tym walczyć, oczywiście jest to okazja do odzyskania straconych, wyłudzonych pieniędzy.

A teraz mały komentarz ode mnie na temat tego wszystkiego: Po pierwsze to, kto podaje prawdziwe dane? Takim portalom? Jeśli ktoś był na tyle głupi żeby podać, to już inna sprawa, ale jeśli nie podaliście prawdziwych danych, to wystarczy to olać. Moim zdaniem, nawet gdybym przypadkiem założył tam konto jak i reszta ludzi. To olałbym ich maile z groźbami, śmiałbym się z tego, nie płaciłbym, aż faktycznie dostałbym wezwanie, wtedy bym uwierzył i potraktował ich poważniej, o ile dostałbym ale tak naprawdę jest to mało prawdopodobne. Takie sprawy nie dość że ciągły by się, to w nieskończoność, to w końcu dali by sobie spokój, i zaoszczędzili czasu jak i pieniędzy na to wszystko. A teraz patrząc co by było gdyby każdy myślał tak jak ja o tej całej sprawie z pobieraczkiem? Odpowiedź jest jasna: zajęło by im naprawdę parę lat zanim by dostali od nas jakieś pieniądze o ile by im się udało bo przecież stosują nieuczciwe praktyki rynkowe. Więc dali by sobie na pewno spokój, ale jak wiemy jest pełno naiwnych ludzi którzy się boją i płacą, dają się oszukiwać zamiast z tym walczyć. Jeszcze chciałem dodać że wyczytałem na różnych forach że to są tylko groźby, ale nie wyczytałem żeby ktoś faktycznie dostał jakieś wezwanie lub miał jakąś sprawę w sądzie, wyczytałem też że użytkownicy którzy się tam zarejestrowali podając swoje prawdziwe dane nie płacili nic, nie odbierali, nie odpisywali im przez jakiś czas przestali w końcu pisać i nic się nie dzieje do tej pory. Codziennie oszukiwanych jest w ten sposób parę tyś. osób. Więc jeśli to przeczytałeś/aś, nie daj się oszukać jak i ostrzeż swoich znajomych o tym, udostępniając to na swoich portalach społecznościowych.

Pobieraczek.pl o co chodzi?
Pobieraczek.pl - wszędzie się o tym pisze ale nie każdy wie o co chodzi, więc ja może to uproszczę. Jest to portal który oferuje darmowe ściąganie muzyki, filmów, gier jak i bardzo duży transfer. Twórca tego portalu jest oszustem, a dlaczego? Przy rejestracji na tym portalu wykorzystuje do tego regulamin(w którym jest napisane małym druczkiem ze po rejestracji trzeba zapłacić około 100zl) jak i który każdy z nas z przyzwyczajenia akceptuje. I niestety tutaj tkwi problem, jak i jest haczykiem na większość ludzi, bo nie chce się im czytać przewlekłych długich regulaminów. I w późniejszym czasie jesteśmy atakowani wiadomościami na nasze skrzynki mailowe, z przypomnieniem o nie zapłaceniu należytych pieniędzy, jak i straszeniem że jeśli nie zapłacicie skierują sprawę do sądu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli nie masz żadnych kont z listy, wybierz "anonimowy"